Blik op BUFFL: de droomauto van Jolanda Thijssen
Nu nog achter een bureau, maar binnenkort in een dikke wagen! En daar heeft ze zin in, Jolanda Thijssen van Harm Bergs Trading in Ysselsteyn. Net als Harm is ze Scania-liefhebber in hart en nieren. Daarom ruilt ze binnenkort haar computer om voor het stuur van een Scania R580 met compleet nieuw BUFFL-interieur. Goede keuze, vinden wij!
Chagrijnen, daar heb je niks aan. Bij BUFFL spreek ik altijd vrolijke mensen
Jolanda op de vrachtwagen, hoe is dat zo gekomen?
Sinds vijf jaar ben ik samen met Harm en doe ik samen met mijn schoonmoeder de boekhouding van Harm Bergs Trading. Zelf hebben we drie Scania’s rijden, en er staan er nog zes puur voor de hobby. Die hebben we helemaal op laten knappen en opnieuw bekleed. Zo begon het bij mij ook te kriebelen. Afgelopen zomer ben ik begonnen aan mijn vrachtwagenrijbewijs, en eind dit jaar heb ik hopelijk alle papieren binnen. Dan kan ik eindelijk zelf de weg op! Een paar dagen per week, zodat ik nog genoeg tijd overhoud voor de boekhouding.
In wat voor auto ga je rijden?
In een Scania R580 uit 2016 meteen compleet nieuw BUFFL-interieur. De basis van het interieur komt uit een Scania 4-serie en geeft de cabine een unieke look. Ik heb nu boven ineen tweepersoonsbed met kasten: ideaal! Alles is opnieuw bekleed met kleuren leer die ik koos in overleg met Renske en Dustin. Zij namen alle tijd om samen tot het perfecte plaatje te komen. Ook mooi: de gespoten interieurdelen met gedipte accenten in een luxe hout-look. Een complete audio set maakt het helemaal af. Dit is echt mijn droomauto!
Waarom ben je naar BUFFL gegaan voor deze klus?
BUFFL heeft eerder een Scania 143 voor ons bekleed. Over het resultaat en de samenwerking waren Harm en ik erg tevreden. Daarna hebben we eigenlijk al onze auto’s naar BUFFL gebracht. En nu dus ook de mijne. Het meeste contact heb ik met Renske, en dat verloopt soepel. Als ik app, krijg ik snel reactie. Ze is spontaan en je merkt dat ze hart heeft voor de zaak. Dat is fijn.
Waarom zou je anderen ook naar BUFFL sturen?
Omdat je weet dat het bij BUFFL altijd goed komt. Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Laatst was één van hun medewerkers tegen mijn bullbar aangereden. Dat hebben ze keurig opgelost met een nieuwe. En laatste belde Renske dat mijn auto iets later klaar was, omdat ze niet tevreden waren over het spuitwerk. Dat moest opnieuw. Ik vind dat je dan laat zien dat je gaat voor je producten en je klanten. Het zijn gewoon goeie mensen daar. Die lachen, vrolijk zijn en hard werken. Daar hou ik van!